söndag 12 januari 2014

Helg!

Vilken helg :)
Jag har haft fullt upp nästan hela tiden.
Har träffat Glenn också och han är så söt att han behöver ha ett eget inlägg så de kommer ett inlägg lite senare igen :)

I fredags var Gustav lika fredagsfin som han alltid är, och eftersom det är fredag så var han på lite extra bra humör :D




























  Wohoo, jag har vart på gymmet tillsammans med Monica och kört rygg/biceps!
Haft ett uppehåll på "lite för lång tid", hade alldeles för mkt att göra på för lite tid under december att jag inte prioriterade min träning alls, men nu är jag tillbaka. Det va halva Göteborg också så man fick vara snabb till vikterna, men cardio är ju också viktigt ;) Nytt år, nytt gym, nya träningsvanor. Detta kommer bli kanon!
Monica är en tjej som skall tävla i Bodyfitness i år och själv är jag ju en pilates tjej så lite mix and match är på sin plats för mig tycker jag :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.