onsdag 8 januari 2014

Min mormor hälsar och ber om ursäkt!

Jag fick mitt bokpaket, jag fick mitt bokpaket, jag fick mitt bok paket! Fredrik Backman är en favorit både som bloggare och som författare.
Så jag skuttade (ja, nästan skuttade iaf) iväg till den lilla tobaksaffären, hämtar paketet och känner att jag har lite bråttom hem eftersom jag har den där känslan som man har som barn när man vill riva upp sitt paket så fort man har det i sin hand!
Jag öppnade paketet så fort jag kom hem och ser helt fel böcker! Läser en extra gång på kartongen och det står någon annans namn på kartongen!
Den känslan som jag fick då :(
Så igår fick jag ett samtal från tobaksbutiken som frågade om jag kunde tänka mig att komma in och byta paket, jag var ju redan på väg så jag skyndade mig lite extra

Så kolla va jag har nu! :D



























                                   I mitt efterlängtade packet låg också denna fina bok! :D





























Efter jag hade hämtat paketet åkte jag och mötte upp fina Monica! Härligt att dricka kaffe och prata bort ett par timmar.

























http://www.blogwalk.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.