onsdag 1 januari 2014

Vilket avslut!

Vilken kväll! Jag har skrattat massor, jag har delat med mig av saker som hänt, fått ta del av saker som hänt, känt gemenskap och tänkt att jag är allt bra lyckligt lottad som har så fina vänner som jag har!
Hoppas att ni hade en fantastik dag igår/inatt där ni firade in de nya året med pompa och ståt! Jag firade till kl 05.00 och vaknade lika glad som jag somnade :)
Det har hänt otroligt mycket 2013. Människor har kommit in i mitt liv och gett mig otroligt mycket skratt, kunskap, erfarenhet & styrka att våga göra saker som jag inte vågat innan. Människor har klivit ur mitt liv, av olika anledningar, men alla har tillfört mig något. Jag har utvecklat mig själv och jag har ändrat mycket som jag inte var nöjd med i mitt liv.

Jag hade först tänkt att dela med mig av saker jag lovat mig själv att jag skall göra under detta år men jag kom på att det är väll roligare om jag har saker att berätta som ni inte vet att jag skall göra?!


























Längtan efter raketerna var stor :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.